Reklamacje i skargi
Zarząd Banku Spółdzielczego w Siemiatyczach, informuje o możliwości składania reklamacji i skarg.
1. Dopuszczalna forma - pisemna, fax, e-mail.
2. Miejsce składania: Centrala BS w Siemiatyczach (I piętro), Oddział BS w Drohiczynie, Filia w Dziadkowicach, Filia w Milejczycach.
3. Termin udzielenia odpowiedzi 30 dni od daty złożenia ( w sprawach szczególnie skomplikowanych do 60 dni).
4. Sposób powiadomienia o rozpatrzeniu pisemnie, fax, e-mail (sposób uzgodniony z klientem).
Ponad to informujemy, że:
- Bank Spółdzielczy w Siemiatyczach podlega Komisji Nadzoru Finansowego;
- Klienci mają możliwość zwrócenia się o pomoc do Miejskiego lub Powiatowe-go Rzecznika Konsumenta.
Zarząd Banku Spółdzielczego
w Siemiatyczach
Załączniki:
Załącznik 2 - Informacja dla Klientów Banku Spółdzileczego w Siemiatyczach.
Załącznik 3 - Formularz skargi.
Załącznik 3 a - Formularz skargi dla klienta indywidualnego.
Załącznik 3 b - Formularz skargi dla klienta instytucjonalnego.