Mobilny Internet Banking

Wersja mobilna usługi Internet Bankingto rozwiązanie, które umożliwia obsługę rachunków bankowych z wykorzystaniem urządzeń mobilnych, takich jak telefon komórkowy typu smartfon (urządzenie telefoniczne łączące w sobie funkcje telefonu komórkowego i komputera kieszonkowego) lub tablet. Program dedykowany jest dla nowych urządzeń mobilnych obsługiwanych palcem, wykorzystujących systemy operacyjne: Android, iOS, Windows phone, Firefox OS, BlackBerry.

Intuicyjny interfejs systemu dostosowany do urządzeń mobilnych sprawia, że zarządzanie finansami jest wygodne i przyjemne, z nieograniczonym przez czas lub miejsce dostępem do środków. Internet Banking w wersji mobilnej działa równolegle z tradycyjnym dostępem do programu Internet Banking.

Z usługi mogą korzystać Klienci Banku będący użytkownikami usługi Internet Banking.

Podstawowa funkcjonalność

  • dostęp do rachunków,
  • przegląd sald i historii operacji na rachunkach,
  • wykonywanie przelewów jednorazowych, również do ZUS i US,
  • wykonywanie przelewów predefiniowanych,
  • definiowanie zleceń stałych,
  • obsługa lokat terminowych,
  • przegląd informacji kredytowych,
  • doładowania telefonów,
  • geolokalizacja (prezentacja na mapie placówek i bankomatów banku oraz położenia klienta wg systemu GPS),
  • fotoprzelew (szybkie płatności bez wpisywania danych  - wczytywanie faktur z QR kod).

Korzyści dla klienta

  • mobilność - interfejs dostosowany do ekranów urządzeń przenośnych typu telefon smartfon, tablet,
  • wygodna kontrola środków bez konieczności przewodowego połączenia z siecią Internet,
  • szybki dostęp do rachunków 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na miejsce,
  • większa satysfakcja klienta z korzystania z usług banku.

Bezpieczeństwo

Operacje wprowadzane przez telefony i tablety z wykorzystaniem Interfejsu mobilnego są rejestrowane w czasie rzeczywistym w systemie bankowym na rachunku klienta (brak zwłoki w rejestracji operacji). Podobnie zmiany wprowadzone na rachunku klienta przez bank, są natychmiast widoczne w programie podczas obsługi na urządzeniach mobilnych. Dane przesyłane pomiędzy urządzeniem klienta a systemem bankowym są szyfrowane. Dla zwiększenia poziomu bezpieczeństwa, czynności związane z parametryzacją i definiowaniem przelewów wymagają podania dodatkowego hasła jednorazowego.

Więcej informacji na temat funkcjonalności usługi Internet Banking w wersji mobilnej można uzyskać w placówkach Banku Spółdzielczego w Siemiatyczach.

Oddział Drohiczyn, tel. 85 655 71 10

Filia Dziadkowice, tel 85 657 10 03

Filia Milejczyce, tel. 85 657 90 10

Punkt kasowy Ostrożany, tel. 517 241 464