Informacja o stanie rachunków bankowych przez telefon.
Usługa Bankofon umożliwia Państwu ograniczenie wizyt w Banku, częste wizyty nie są już konieczne. Bankofon to nowoczesny, automatyczny samoobsługowy, telefoniczny serwis informacyjny dostępny przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Aby np. uzyskać informację o stanie swojego rachunku (saldo i dostępne środki) klient musi:
- Zadzwonić na numer, pod którym funkcjonuje Bankofon,
- Po usłyszeniu prośby o podaniu numeru, podać swój numer klienta,
- Po prośbie o hasło podać swoje hasło dostępu.
Program w tym miejscu sprawdza czy hasło i numer klienta są poprawne. Jeśli nie, to prosi o ponowne podanie numeru klienta i hasła, jeśli tak – to mówi menu główne (czyli jakie usługi są dostępne i jak z nich skorzystać). Wciśnięcie klawisza 0 w dowolnym momencie powoduje powrót do menu głównego i ponowne jego wygłoszenie.
- Wybrać cyfrę 1 – opcja menu sprawdzająca stan rachunków,
- Wybrać skrócony numer rachunku (jeśli klient ma tylko 1 rachunek to cyfrę 1, jeśli ma więcej to numer odpowiedni do rachunku o jaki chce się dowiedzieć.
Program spawdzi czy numer jest poprawny, jeśli tak to poda bieżące saldo i dostępne środki, jeśli nie to powie brak rachunku.